מכירה בית, Cotacachi, Imbabura, אקוודור, El Rosario Campo Andino

מכירה - Cod. 29223

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 133 m²
  • חדרים: 10
  • רצפה: 1

מקסים Country House למכירה בבנייה COTACACHI - אקוודור

עיירת Cotacachi ממוקמת במחוז אימבאבורה, בצפון אקוודור. קיטו, עיר הבירה, הוא אחד וחצי שעות נסיעה ברכב. Closer הם Otavalo, המרכז התרבותי של החברה Kichwa האנדים, ב 20 דקות, איברה, בירת המחוז, ב -40 דקות.

זה התענוג שלנו להציג בית כפרי יפהפה זה, שנבנה באזור כפרי בבית רק חמש דקות הליכה משפת Cotacachi. הנוף מהבית בשני הצדדים לקראת געש אמא Cotacachi ו Taita אימבאבורה הוא פשוט מרהיב משתנה. מודד הרבה 1550 מ"ר והוא חלק תרכובת פתוחה, שנקראה "אל רוסאריו, קמפו Andino '. הבית עצמו מכסה 133 מ"ר. החומה המקיפה את הנכס עשויה לבנים אדומות עם גדרות ברזל שחורות ותמרות חסונות. כמו כן, עצים ניטעו בכל רחבי בית המרכיבים "גדר חיה" והן בקשר מפסק רוח אפקטיבי. ישנם מספר צמחים מקומיים, עצי פרי, וגן ירק קטן. העצים הגבוהים ביותר ללכת עד 7 מטרים. שמנו נטע אלמון, pumamakis, סמבוק, עץ נייר (polylepis), בוגנוויליה, לבנדר, פטל, עצי פרי לימון שונים ועץ דקל. בכניסה יש שער של 2.5 מ 'ואורך של 5 מטרים. יש גם סככת מגדל נפרדת, בנוי בסגנון תואם. הסככה יש דלת פלדה ומודד 3 x 3 x 3. הוא תומך את מיכל המים ואת משאבת לחץ. הבית מלא ולהפעלתו והוא מחובר לרשתות המים והחשמל של העיר והאינטרנט.

במקום בור ספיגה, בבית יש צמח ניקוי משלה. כל המים שמגיעים מחוץ לבית הוא ניקה. המערכת לניקוי מים מכילה שלוש קופסות תיקון, biodigestor 'Rotoplas', ברכת סינון עם צמחי מים, וברכה עם צמחים ודגים.

בבית יש שני חלקים: את בית המשפחה ואת הסטודיו. הסטודיו הינו חלל עצמאי לחלוטין. יש מקלחת משלו, כיור ואסלה, גידול ספנה עצום (5m²), וחדר מספיק מרווח עבור מיטה זוגית ושולחן.

ישנם שלושה חדרי שינה בבית המשפחה, שני חדרי אמבטיה, סלון, מטבח וחדר אוכל, חדר כביסה. החיים מתפארים באח גדול עגול עם דלתות ברזל וזכוכית. במטבח, יש גרניט שלושה מקומות עבודה, ויש לה מספיק מקום עבור מקרר גדול ותנור. ישנו קשר 220V נוסף עבור תנורים חשמליים. בחוץ, בחלק האחורי של הבית, שם הוא אחסון קטן ומקסים עבור בלוני גז מחמם המים. זה חולל דלתות ברזל באותו הסגנון כמו כל החלונות אחוריים. האמבטיה הראשית מכילה אמבטית מתכת, מקלחת עם רצפת אבן נהר, כיור, אסלה, וארון. חדר הרחצה המשותף כולל מקלחת, כיור, אסלה, וארון. חכל חדרי השינה כוללות גדולים, ארונות מובנים. עוד ארון אחסון גדול נמצא באולם. בחדר הכביסה יש מספיק מקום עבור שלוש מכונות ויש לו גז, מים וחיבורי חשמל (110V ו 220V).

התקרות מבטון, נתמך על ידי קמרון עץ פתוח. כל הרצפות עשויות אריחי לבנים, למעט זה של המטבח, העשוי אריחי מלוטש. כל המקלחות קירות עמידים במים צוירו בטכניקות הזדקנות. קירות הבנייה היו נבנו עם לבנים אדומות מכוסים בטיח. כל הקצוות עגולים. הבית כולו מוגן על ידי גדרות ברזל דלת אחורית ברזל, עם דפוסים אורגניים של עלים וענפים. כל הדלתות והחלונות עשויים מעץ דפנה. דלת הכניסה המרשימה, המעוגלת סמיכה שישה סנטימטרים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB